Ki vagyok én?

Kedves Anya,
Amikor megszülettem, sok mindenről elfelejtettél nekem szólni.
Például arról, hogy egy barátnőm jóvoltából majd ripityára fogom törni a karom. Vagy arról, hogy a katasztrofális általános iskola után a létező legklasszabb gimibe vezet majd az utam. Ahogy arról sem, hogy jó társaság ide vagy oda, gyűlölni fogom a végzős évet.
Azt se mondtad, hogy az írásban találom majd meg az örömöm forrását, azt se mondtad, hogy imádni fogom a filmeket, és nem szóltál, hogy Trónok harca-függő leszek.
Nem mondtad, hogy tizenhét éves korom előtt biztos nem lesz pasim, de még plátói szerelmeim is csak alig-alig. Azt pláne nem mondtad, hogy egyszer lesz egy lány, aki a mindenséget fogja nekem jelenteni, pedig csak barátok vagyunk.
Nem mondtad, hogy a kedvenc ételem a húsleves lesz, és hogy a spenótot soha nem fogom tudni megenni.
Nem mondtad, hogy alacsony leszek, barna hajú és piszkafa-vékony.
Nem mondtad el, hogy mire számítsak.
Ja, és azt se mondtad, hogy leszbikus leszek.
De azért szeretlek.
Ölel,
Lányod

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bi-Fi zóna

Jamey Rodemeyer

Az első coming out